Има на света една свята дума в любовта наричаме я ний жена символът на любовта !!! Ако наранена е сега за ВСИЧКО имаш Ти вина......

сряда, 1 декември 2010 г.

Любовта

ТИ ЩЕ ДОЙДЕШ ЗНАМ,
КОЙТО И ДА СИ
И АЗ ЩЕ ТЕ ПОЗНАЯ
СЪС СЪРЦЕТО СИ!!!
ДОРИ ДА БЯГАШ ЗНАЙ
ЩОМ ТЕ ОЦЕНЯ
С МЕН ЩЕ СИ ДОКРАЙ!!!


От теб не искам да си тръгна
ти живота ми за дни обърна.
мислите ми промени
и вече не съм на себе си.


Постоянен шок
удря като ток 
Това сме аз и ти 
дори ,когато сме сами






Умирам по теб
но ти си като от лед
ти си от онези мъже,
които нямат сърце.


Не защото съм лоша
просто ти си глупак!!!
Колкото и да те мразя
НЕ МОГА ДА СЪМ С ТЕБЕ ПАК


Ти се подигра 
на една душа,
която за теб живя
и за теб копня.









Ако си сън ...искам да те сънувам !
Ако си мечта ..по теб да бленувам !
Ако си сълза ..искам да те изплача !
Ако си мрак ..да се загубя в здрача !

Ако си любов ..искам да прегърна !
Ако си зора ..с теб да се върна !
Ако си слънце ..искам да се сгрея !
Ако си целувка ..за теб да копнея !

Ако си вино ..искам да изпия !
Ако си болка ..от теб да се скрия !
Ако си песен ..искам да те  изпея !
Ако си река ..в теб да се влеея !

Ако си радост ..искам да се смея !
Ако си вятър ..с теб да попеея !
Ако си птичка ..искам да полетиш !
Ако си съпруга ..със син да ме дариш!

Ако си живот ..искам да те  изживея !
Ако си роза ..искам да  те откъсна !
Ако си стълб ..в теб да се блъсна !
Ако си море ..искам да в теб да се удавя !
Но ти си ЖЕНА..която трудно ще забравя.
Сияйна-свенлива-самодива и божествено красива

0 коментара:

Публикуване на коментар