Има на света една свята дума в любовта наричаме я ний жена символът на любовта !!! Ако наранена е сега за ВСИЧКО имаш Ти вина......

сряда, 1 декември 2010 г.

Любовта

Досега не бях се чувствала така - като самотен облак в бисерно небе
и се чудя до кога ще желая твоите ръце
Казваха ми ,че съм лед
,но ти леда в мен стопи
това е може би късмет!!!
Да се радвам ли?


Сега съм още по добра
,защото влюбена съм вече
и ако ти си моята съдба
ПРИЕМАМ ТЕ ЧОВЕЧЕ!!!

Мило ми е да те имам
искам те до мен.
И всичко в теб обичам
и във ВЯРНОСТ ти се вричам


Но да вярвам ли незнам
на тези странни чудеса 
чувствам се като в капан
на собствената си душа

"ТИ СИ НИКОЙ, ДОКАТО НЯКОЙ НЕ ТЕ ЗАОБИЧА"

Имах аз криле 
и прекрасна свобода,
но за теб и твоето сърце
съм готова да ги подаря.

Доброто в теб ме обладава
,обичам нежния ти глас
и желая те сега,
с мен да си до края на света.

Защото влюбена съм в теб
,защото теб избрах
и нека ни завиждат "те"
,че ти за мен си ГРЯХ.

Беляза ме с теб съдбата
и всичко литна в небесата
ОБИЧАМ ТЕ как искам да ти кажа
,но сърцето ми НЕ ДАВА!!!

******

ТИ си най-прекрасна на света
,твойто име е ЖЕНА
и прекланям се сега
пред твойта нежна 
красота!!!


Косите ти по гладки от сатен
,лицето ти като слънце грее
Ти си мила направена за мен
и сърцето ми за тебе  бие....








С устни върху теб ще се подпиша,
печат на твоето сърце
,с длани по гърба ти ще напиша
,че само ти си моето момче


Ще рисувам тялото ти със очи
,една сълза на теб ще подаря
,че всичко знай за мен си ТИ
Обичам те е моето БЛАГОДАРЯ!!!



1 коментара:

hitchhiker каза...

Смятам, че стиховете са чудесни и за мен е удоволствие да ги чета. Искам да поздравя създателите на този блог за техния труд и полезните теми както и да им пожелая този да бъде първият коментар в този блог, но не и последния. Keep up the good work! Успех!

Taralumpek a.k.a. IvO

Публикуване на коментар