Има на света една свята дума в любовта наричаме я ний жена символът на любовта !!! Ако наранена е сега за ВСИЧКО имаш Ти вина......

четвъртък, 24 март 2011 г.

Истинска ЛЮБОВ

Той е в затвора
Тя е сама ,
но тя го обича ,
ще му прости и това!!!

Не че е глупост ,
а направо съдба .
Да загърбиш човека 
и любовта!!!

Макар непростимо да е това ,
тя ще го чака във самота ...
Кой е осъден???
Той или тя ?
Че той е в затвора ,
а тя -
заложница на любовта!!!
***********
Единствено "тя"-любовта ти прости,
затова че си ти 
престъпник уви.

От всички изречени твои лъжи ,
единствено искрен с нея си бил.
Любовта е отрова и много тежи.
Боли да обичаш затворник нали!!!???

Тя го обича и му прости ,
но той дали ще се промени?!
Дали сам на себе си ще прости ,
за всички изречени гнусни лъжи?!

Любовта е силна - ще попеди!
ОБИЧАШ ЛИ-ОБИЧАН ЩЕ СИ!!!

***********

Той би дал живота си за нея,
би продал душата си дори ,
за да докосне нейните очи ,
за нейната усмивка ще копнее.
Мисълта за нея го държи ,
макар и в самота да си живее ,
споменът за нея го държи!!!

*****************

Липсваш ми и ме боли,
мисълта за тебе ме убива!
Сърцето ми за теб тупти ,
душата ми кърви ,
че няма те и тя загива!!!

Помня твоите очи
,сладкия ти поглед ме изгаря
,обляна днес съм във сълзи,
че няма те , а не мога и да те забравя!!!

Усещам още твоите ръце
как нежно ме прегръщаш ти?!!!
Как с длани галиш моето лице 
,как жадно целуваше ме ти?!!!

Устните ти още са по мен ,
като печат на твоята любов.
помня всяка твоя ласка - всеки ден.
Животът е така суров.

Сама съм днес ,а теб те няма 
,да успокоиш една душа!
Сърцето ми без теб е рана .
Любовта е празна и ненужна,
НЕРАЗБРАНА!!!

И ако някой не вярва в това ,
че истинска може да е любовта ,
че дава крила и свобода,
че е надежда една,
че е страшна и зла.
Нека повярва в това ,
че има на света две сърца
,които туптят
за да се съберат.....

0 коментара:

Публикуване на коментар